Kampanie reklamowe Google Ads (AdWords)

Z roku na rok coraz więcej firm korzysta z reklam Google Ads. Jest to konsekwencją rozwoju algorytmu wyszukiwarki Google i koniecznością ponoszenia coraz większych nakładów na pozycjonowanie organiczne stron internetowych. W przeciwieństwie do pozycjonowania, Google Ads zapewnia pewny i natychmiastowy zwrot z zainwestowanych pieniędzy.

Naszym Klientom rekomendujemy jedynie najbardziej efektywne formy reklamy. Dlatego w ofercie agencji Omega Media nie znajdziesz propozycji reklam banerowych na kanał YouTube, które irytują użytkowników, czy kampanii remarketingowych Google Ads o dyskusyjnej skuteczność.

Najbardziej skuteczne są kampanie linków sponsorowanych połączone z reklamą banerową o zasięgu lokalnym lub regionalnym. Skuteczność połączonych obu kampanii zazwyczaj jest większa niż praca etatowego handlowca. Koszty kampanii są zaś 2-3 krotnie niższe od kosztów utrzymania stanowiska pracy handlowca.

 

Dlaczego Omega Media?

  • Twoją kampanię obsługuje specjalista z kilkunastoletnim doświadczeniem.
  • Zapewniamy darmową pomoc merytoryczną w zakresie marketingu i SEO strony internetowej, aby efektywność kampanii była jak najwyższa.
  • Bez dodatkowych opłat skonfigurujemy w imieniu Klienta konta Google AdWords, Google Analytics, Google Merchant Center.
  • Monitorujemy i na bieżąco optymalizujemy kampanię. Reklamodawca regularne otrzymuje szczegółowe raporty.
  • W ramach dłuższych kampanii nieodpłatnie przygotowujemy projekty graficzne banerów.
  • Lojalni Klienci otrzymują nieodpłatnie wartościowe usługi!

 

Linki sponsorowane w wyszukiwarce Google

To najpopularniejsza forma reklamy w wyszukiwarce Google. Dzięki linkom sponsorowanym informacja o Twojej ofercie znajdzie się na początku wyników wyszukiwania. Masz możliwość precyzyjnego określenia słów i fraz, na które reklama będzie wyświetlana oraz zasięgu geograficznego. Reklama wyświetli się więc potencjalnym klientom a nie przypadkowym osobom. Ponadto płacisz za klikniecie w link sponsorowany i wejście na swoją stronę internetową a nie za samą edycję reklamy. Możesz precyzyjnie określić budżet dziennych wydatków na poszczególne frazy, ustawić dni i godziny edycji reklamy. Masz dostęp do szczegółowych danych i raportów.

 

Reklama banerowa w sieć reklamowej Google

Banery reklamowe wyświetlane są na wielu stronach internetowych, serwisach i portalach należących do sieci partnerskiej Google. Ukazują się one tylko tym użytkownikom, którzy niedawno za pomocą wyszukiwarki Google poszukiwali Twoich produktów czy usług. Reklamę banerową można precyzyjnie kierować przez zdefiniowanie nie tylko słów kluczowych lecz także m.in.: miejsc docelowych, lokalizacji, zainteresowań, dni i godzin edycji reklamy. Reklamodawca ma pełną kontrolę nad wydatki – można precyzyjnie określić budżet dzienny dla każdego reklamowanego produktu. Kampania banerowa bardzie niż linki sponsorowane buduje świadomości marki i produktu.

 

Kampania produktowa Google Ads (Zakupy Google)

Dzięki usłudze Google Merchant Center możesz zaprezentować Twoje produkty na górze lub z prawej strony wyników wyszukiwania Google. Atutem tej formy reklamy jest prezentacja zdjęcia produktu a nie jedynie tekstu z linkiem. Dzięki temu reklama produktowa skutecznie przyciąga uwagę klienta i kieruje ruch do Twojego sklepu internetowego.